Termékek visszapostázása és visszaküldése
Kedves Vásárló, azon termékeink, amelyek nem nyerték el tetszését vagy esetleg hibásnak bizonyultak az átvételétől számított 14 napon belül visszaküldhetők fogyasztók esetén.
FONTOS: Ha a termékkel kapcsolatban pansza, megfigyelése, kérése lenne, esetleg a rendelés hiányosan érkezett meg, akkor azt itt jelezze a számunkra:
Ha Ön fogyasztónak minősül és 14 napos elállással szeretne élni annak menetéről itt tud tájékozódni:
A visszaküldés díját a vásárlónak szükséges állnia. A termékeket maradéktalanul az átvételt követő 14 napon belül tudjuk visszavenni, a 14 napon túl a jogszabályok szerint garanciális ügyintézésre van lehetőség (azaz terméket cserélni vagy javítani tudjuk - ez a bejelentést követő hónapokkal vagy évekkel később visszaküldött termékek esetén is érvényes a garanciaidőn belül).
FONTOS: A terméket a 14 napos visszaküldés keretében maradéktalanul sérülésmentes, „gyári állapotban” van lehetőségünk visszavenni. Többször ragasztott, sérült, kicserélt (nem gyári) csomagolás - tekintve, hogy nem értékesíthető tovább - visszaküldés esetén a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésnek minősül! Ezért kérünk mindenkit, hogy futárszolgálati visszaküldés esetén a futárcímkét NE a termék gyári dobozára ragasszák rá (mi sem így adjuk fel a megrendeléséket, mert az a visszaszállítás során akár könnyen megsérülhet vagy a termék kieshet belőle!
Csak sérülés mentes termékeket van módunk visszavenni maradéktalanul, a használatból adódó károkért nem vállalunk felelősséget.
14 napon belül meghibásodott vagy tévesen kipostázott termék esetén annak cseréjéről mi gondoskodunk.
A visszaküldés menete:
1. A) Amennyiben regisztrált korábban: Jelentkezzen be a profiljába és a jobb oldali fülön a "Megrendelések" menü alatt válassza ki az érintett rendelését majd a termék(eket) melyeket visszaküldene és kövesse az instukciókat.
1. B) Amennyiben nem regisztrált rendszerünkbe: A következő lehetőségek közül tud választani: Foxpost, Személyes visszavitel, Futárszolgálati / GLS visszaposta.
2. Termék megfelelő becsomagolása: A biztonságos szállítás érdekében, személyes átvétel esetén nincs erre szükség. Kérünk mindenkit, hogy futárszolgálati visszaküldés esetén a futárcímkét NE a termék gyári dobozára ragasszák rá (mi sem így adjuk fel a megrendeléséket, mert az a visszaszállítás során akár könnyen megsérülhet vagy a termék kieshet belőle!
3. Visszaküldés választása:
A) Személyesen - címünkre (futárszolgálattal NE ide adják fel!):
- Név: KameraPro.HU - átvételi pont
- Cím: 1096 Budapest, Haller u. 84-86. (Nagyvárad tér M3 megálló)
- Email: info@kamerapro.hu
- szám: +3619988342 / 8-as mellék
Az összeget banki utalással írjuk jóvá miután az visszaérkezett központi raktárunkba és ellenőriztük! Az elállási nyilatkozatot hozza magával!
B) Visszaküldés futárszolgálattal (MPL / Postai / GLS/ Fáma stb.):
- Név: KameraPro.HU - CAMERA-PRO Hungary Kft./ Golding
- Cím: 1097 Budapest, Gubacsi út 59-61.
- Email: raktar@kamerapro.hu
- szám: +3619988342 / 8-as mellék
Fontos: a termékeket jól csomagolja be, NE csak gyári dobozukban küldje őket vissza csomagolás nélkül, mert abban könnyen megsérülhetnek. A sérült termékek esetén a jóváírást csak részben tudjuk teljesíteni. A futárcímkét NE a termék gyári dobozára ragassza. Az elállási nyilatkozatot tegye be a csomagolásba a termék mellé!
4) Töltsed ki az elállási nyilatkozatot:
Az elállási nyilatkozatot a korábban leadott rendelés mellé csaltan megtalálja az emailjei között vagy le tudja tölteni innen az alábbi linkre kattintva:
Elállási nyilatkozat LETÖLTÉSE
Fontos: Az elállási nyilatkozatot kérjük a visszaküldött termékkel együtt küldje, mivel így tudjuk azonosítani a megrendelést!
5) Amint a csomag visszaérkezett:
Meggyőződtünk róla, hogy a termék(ek) kifogástalan állapotban van(nak), minden további kérdés nélkül visszafizetjük a vételár(uk)at / levásárlás esetén +600 Ft-t jóváírunk a profiljukon. Erről e-mailben is értesítjük.
A visszaküldött termékeket minden héten pénteken ellenőrizzük a központi raktárunkban, ahol a bevizsgálás történik. Szíves türelmüket kérjük ennek kapcsán!
A termék árát a jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően 30 napon jóváírjuk, ha ez a kérése a 14 napos visszaküldés keretében.
Ha Ön nem fogyasztóként rendelt (azaz cégként, kft-ként, zrt-ként vagy e.v-ként) és 14 napos elállással szeretne élni szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a magyar jogszabályok értelmében erre nem jogosult. Azonban ennek ellenére nálunk van lehetősége a termék cseréjét vagy az összeg beszámítását kérni 14 napon belül, ennek feltétele, hogy a visszaküldött termék sérülésmentes, gyári állapotú legyen! Az összeget levásárolható kupon formájában kapja meg bevizsgálást követően.